Geçen hafta sancim var ilaçla durduruldu demistim. İlaç içmeme rağmen pazar günü sancilandim.acile gittik sancim çıktı 1 cm açıklık var siklasip ederse gece gel dedi .bizde çok ağrım olmayinca bu sabah gittik. İlaçları da kestim bu arada 37 haftalık oldum. Bugünde nst de sancim var ama hissetmiyorum ultrosn da var alttan bakalım dedi baktı 1 cm açıklık var ama vi önceki doğumdan kalmış bebek normal pozisyo da dahs gelmez dedi 3080 grm olmjs kg da almış çok şükür. Ama ne hikmetse bende ne sancı kaldı ne bisey. Ara sıra oliyo o da adet ağrısı gibi geçen hafta olan sancidan eser yok ve ben kendimi doğuma o kadar hazırlamistim ki simdj sancı gelsin dogsun diye iple cekiom çünkü ara sıra olup çok sıklasinca direk alttan bakıyorlar git gel çok yoruldum 1 haftadır. Ve suan hafif hafif vsr ama bu sanciyla doğum olması imkansız gibi artık beklemekten başka biseh yok 😮💨🥲🤲