Busenil canım inan ben Ocak ayından beri araştıriyorum ama sonuc yok bı sıralama verildi adetin 2 günü tahlil verdim bı hafta sonrası vajinal ultrason 21 günü başka tahlil eşimin tahlili ikinci adetten sonra rahim flimi bu saydiklarimin hepsini yaptırdık bı sorun yok dendi sadece rahim flimi kaldı onuda bugün çekecektik normalde hala kanamam devam ettigi için ertelendi ayrıca genetik tahlilini de yaptırdık sonuc çıkmadı daha pıhtılaşma bugün çıkmış değer normal yazıyo ama içerik görünmuyo kromozom 2 ay sonra cikiyomus yani uzun lafın kısası devlet hastanesi seni mal gibi gezdiriyo ordan oraya sonuçta yok aylardır hastaneye gidiyoruz neyimiz var onu bile bilmiyoruz doktorlar senin yüzüne bile bakmiyo kapı açık bı sekilde soru soruyu dışardaki bekleyen herkes senin bütün öykünü dinlemiş oluyor rezillikten başka bişey yok