Kızlar merhaba 30+3 günlük gebeyim bugün doktora gitttigimde bebeğin kalp atislarinda yavaşlama olduğunu söylediler sonra doktor şekerli su verip tekrar nst istedi ve nst bin şekerli sudan sonra duzeldigini uyuyor veya pozisyonundan kaynaklı olabileceğini söyledi sizlerde boyle bir durum yaşayan oldu mu içinizde çok telaslandim içim hic rahat degil