Hticeabdlhalm Arkadaşlar bugün dolabın üst rafindan cüzdan düştü karnima denk geldi uç kısmı biraz sert bi cuzdandi degdigi yere dokununca hafif acıyor bişey olurmu gitmeli miyim doktora son haftam cok korkuyorum doktorumda izinde
Nlgn1_ Bebeğinizin hareketlerini kontrol edebilirsiniz eğer aynıysa bence sorun olmaz ani çarpma olduğu için acıyabilir son haftam demişsiniz zaten ince bir deri altında kalıyor bebek yine de içiniz rahat etmezse acilde baktırabilirsiniz
Merve0092 Bebek hareket ediyorsa sıkıntı yoktur bence bende 30 haftada gece karanlıkta kapıya şiddetli bi şekilde karnımı çarpmıştım bişey olmadı