incitanem16 Merhaba kızlar bebişlerinize ilk ne aldınız kaçıncı haftada alışveriş yapmaya başladınız 🥰🥰❤️
UmmNasuh incitanem16 ilk beşiğini aldık sonra puset ve arabasını en son zamanlar kıyafet aldık o da ufak tefek şeyler annem çok kıyafet almıştı bide bir sürü hediye gelecek diye kendimiz çok almadık
evrenveannesi incitanem16 ilk abisiyle birlikte giysin diye tulum ve alt üst takım aldım beyaz renkli sonrada lcw bitane hastane çıkışı aldım
egesmommm incitanem16 ailelerimize açıklamak için iki tane zıbın almıştım pançodan 🥰 hamileliğimi öğrendiğim günün anısı olarak da duruyorlar bir de hissettiklerimi yazayım diye ona ait bir defter 🥰
Misssitare incitanem16 ben 24 haftalıkken heves edip hikaye kitabı almıştım. Arada bebişime okurum. Şimdi 36 haftalığız sesli okurken nefesim yetmiyor, doğunca okurum artık🥰
angela4 incitanem16 Eşime hamilelik haberi vermek için kutu hazırladım içerisine zıbın koymuştum çoğu kıyafetini annem aldı bize pek bişey kalmadı bizde beşik ardından bebek arabasını aldık dünde bebek bakım ürünlerini tamamladık 🙃🥰
Shahah incitanem16 GS Store’dan ayakkabı almıştım minicikkk hala saklarım oğlum 3 yaşında 🥲 alışverişe 30 haftalıkken başladık sağdan soldan geldi bir kaç eşya daha sonra eksiklerimizi liste yapıp almıştık 37. Haftada herşey tamamdı
_ozlmm incitanem16 İlk 12.haftada mama sandalyesi aldım ☺️ 16.haftada cinsiyet öğrendikten sonra da alt üst takımlar ile başladım öyle öyle devam ettim 😂