Kızlar dün saat 4e doğru nişanım gelmişti burda da yazmıştım 5-6 gibi hafif hafif sancılarım gelip gitmeye başlamıştı. Gece 12 gibi birden 4dk da bire düştü ve hastaneye geldim. Doktorum yoktu nöbetçi doktor da sezeryana girmişti nstde bekledim baya düzenli sancılarım vardı doktor geldi muayene etti ve daha 1 cm açıklık var üstelik bebek çok yukarda çatın dar bu bebek zor doğar zorlama dedi. Beni hemen oracıkta sezeryana almak istedi ama ben doktorumun kararını daha çok önemsedim sabahı beklemek istedim hastaneden çıktım eve döndüm. Çıkmak için kağıt bile imzalattılar. Gözü kararttım çıktım sabaha kadar sancı çektim sabah 10 gibi kendi doktorum baktı 2,5 cm açıklık anca olmuştu ama doktorum da hala bebek kemiği geçmemiş ama yine de bi deneyelim dedi. Hemen yatış verdiler 11e doğru hastaneye yattım sancılarım giderek artıyodu ama uzun sürmüyodu benim dinlenmeme fırsat veriyordu yani. 6,5-7 cm olana kadar bebeğim yukarda ydı artık ümidi kesmiştim ve sancılar çok şiddetlendi beni sezeryana alın bayıltın beni diye bağırdım Bi kaç kez ama annemler sağolsun izin vermediler ve o çok şiddetli sancıyı sadece 50 dk falan çektim. Bebeğim doğuma 15 dk kala birden pat diye kanala indi ve bana dehşet bir ıkınma isteği geldi. 7 cm den 10 cme çıkmam yarım saat falan sürdü ebe geldi aa saçı ellerime değiyor dedi beni hemen doğumhaneye aldılar 10 dk içinde ıkına ıkına doğurdum çok şükür❤️ Sonra dikişlerim falan atıldı ama inanın hiç umrumda olmadı.
Bebeğimin kordon boynuna dolanmıştı biraz nefes sıkıntısı çekiyormuş şimdilik küveze götürdüler🥺 Ama rabbime çok şükür ki biraz zorlasa da atlattım bitti gitti. Darısı normal doğum isteyen herkesin başına. Size en büyük tavsiyem asla pes etmeyin o kadar sancı çekmişken benim gibi sezeryana gircem diye ağlamayın 😅