AykaIsmailova bende kuşadasındayım aydında bir doktora gidiyorum burdada yine kemalettine gidiyorum burda acil bir durumdan 2 kere doğumhanede muayne oldum ebeler o kadar iyidi ki kapalı olan bir bayandı hatta ikinci gidişimde başka bir ebe vardı oda kapalıydı ordan hatırlıyorum çok iyi davranmışlardı kapıda eşime kadar açıklama yaptılar. Sana denk gelen ebe kimdi acaba çok üzüldüm başına gelene☹️ Özel bir doktora gitmesem burda doğum yaparım diyordum kendi kendime🤷🏻♀️