Merhaba kizlar bugün benim yumurtalama gunum yumurtam 22.75 mm doktor soyledi bugün yada yarin catliycakk dedi.Simdi sol kasigimca azicik agri var hiss ediyoeum belkide bugün catliycak.Ama esimim nobetinden dolayi evde degil bugünü degerlendireniycem yarini degerlendiricem yuksek ihtimallee.Yani yarin degelendirsem tutma ihtimali yuksekmi acaba yoksa mitlaka bugünümü degelendirmem lazim.Belkide yarin catliycak ama bugün hiss ediyorum sanki patliyo su an.Ama ben catlasa bile yarini degerlendire bilicemm.