Busearslnn Arkadaşlar merhaba adetime 8 gün var ve hamilelik belirtilerim var kan testi versem sizce çıkarmı daha erkenmi yoksa
Papatya-54 Busearslnn mrb ben adetime bir hafta vardı test denedim hamileydim belirtiniz varsa yapın sonuç hayırlısı 🤲🏻
Mer93 Negatif çıkma ihtimali yüksek biraz sabırsız bekleyiş ama adetinizi bekleyin derim negatif çıktığında çok büyük hayal kırıklığı olur çünkü
Canimizannemizz Busearslnn geç döllenme haricinde normalde çıkar ben adete 10 gün kala vermiştim çıkmıştı