Merhaba kızlar dr neriman çelik e gidiyorum kendisi çok bilgili her detaya bakıyor memnunum aslında fakat çok resmi hiç gülmüyor sıcak kanlı davranmıyor bütün doktorlar böyle değildir diye düşünüyorum soru sorarken yarıda kesip hemen cevabını veriyor yani hep o anlatıyor ben kısacık konuşuyorum doktorumu değişmeli miyim bu kadar bilgili uzun muayene süreli ve sıcakkanlı doktorunuz var mı ??