Zehross03 benimde değerlerim 2 günde 600 artıyordu hep sağlıksız gebelik dediler kesede bebek oluşmaz düşük olcak kürtaj olcaksin dedi doktorlar hep kötü konuştular 1 haftayı bana ziyan ettiler ama 1 hafta sonra doktora gittim ultrasonla baktı 6+3 tüm bebeği gördü kalp atışını duydu hiç korkutma kendini şimdi 11+5 im Allah’a şükür bebeğim iyi erken olduğu içn bana da hep kötü şeyler söylediler inşallah bebeğin iyidir canım üzme kendini benim kanamam olmadı ama hep kötü konuştu doktorlar bebeğim iyi şuan