baby3_ 28+1 dr sancı ve bebek baş aşağı idi baskı yapıyordu doktorum izindeydi başka doktor ilgilendi sagolsun rahım agzında uzunluk yok sadece dikiş tutuyormuş o da acılmış doğum başlamıs diyip başka ile sevkim oldu orda da muayne edildim akıntım fazlaydı su olmadını biliyordum ama yıne de yaptılar cok sükür dikişlerin iyi oldugunu gorduler boşa korkutmuşlar dedi sadece kısalma olmuş bi hafta önce 34.5 du suan 28mm ama baskı hayla devam ediyor evde yatıyorum sancı ilacı falan kullanıyorum iki doz da ciğer geliştirici yapıldı suan 30+4 olucaz