Canannyesiltpe benim de giriyor maalesef bazı geceler, magnezyum bağı filan veriyor doktorlar sanırım çok kramp olunca. Zaten vitamin kan hapı ve erken doğum önleyici ilaç kullandığım için bir de onu istemedim. Ilık suyla ovuyorum, bebe yağıyla filan ovuyorum çok ağrı olduğunda. Ama ilk kramp girdiğindeki acı fena yaaa kasların üst üste geldiği görülüyor dışarıdan