Kalp atışını kaçıncı hafta duydunuz kızlar 🐣
Dilaraagk_ 6. Hafta da
Dilaraagk_ cumartesi kısmetse duyacağız 7. Haftada dinlemiş olacağız yani 🥰
Dilaraagk_ yarın gidecem 7+3 oluyorum inşallah güzel haberler alırım 🤲
Dilaraagk_ ben 7 haftalık muayene olmuştum duymuştuk
Dilaraagk_ 5+2 iken kese ve nokta kadar bebegimi gördüm. 7+4 de kalp atışını duydum
8+1 de duydum canım🌸