MMelissaaa- Asye22 hayırlı olsun 🌸 değere takılmayın. Ben 3 gün gecikmeyle 8 ile öğrendim 😂 önemli olan iki günde bir düzenli artış sağlaması
Karadasesra Asye22 benim ilk 52.03 çıkmıştı 5 gün gecikmiştim 3 haftalık demişlerdi ama kimyasal gebelik şüphesi nedeni ile bini geçmesi gerekiyormuş 2-3 günde bir tekrarlatman gerekiyor testi benim 3. Testten sonra yani 5 gün sonra bini geçti