Konuyu yazmadan kiminle olduğunu yazmadan size bir şey sormak istiyorum bugün biriyle bi konu hakkında tartıştık ve 25 haftalık hamileyim resmen sinir krizi geçirdim elim ayağım çok kötü titredi kalp atışlarım çok fazla hızlandı çok fazla ağladım hala aynı devam ediyor benim sorum sadece bebek bunlardan etkilenir mi anlar mı zarar görür mü çünkü çok fena kalbim çarpıyo elim ayağım titriyor sizce bazı yerlerde hisseder yazıyo ondan soruyorum