Merhaba arkadaşlar bebeğim 20 günlük normalde ben istanbulda oturuyorum ailem ankarada olduğu için doğum nedeniyle Ankara’ya geldim annem bipolar hastası maalesef ve doğumdan sonra tekrar atak geçirdi sakinleşti şimdi yine hiçbir iş yapmıyor eşimde bebeği de alıp evimize dönelim anneannem de gelip yemeği falan yapar diyor ben de çok kararsız kaldım eşim birkaç gün sonra iş için İstanbul’a dönecek kırkının çıkmasını beklesem burda annem hiçbir iş yapmadığı için her şeye ben koşturacam yine eve dönsem eşimin anneannesiyle nasıl olur hiç bilmiyorum o yüzden kafam çok karışık yardımınıza ihtiyacım var bir akıl verin lütfen