Merviiss sızlıyorsa bi baktırın ben daha doğum yapmadım ama sezaryanda sızlama kaşınma iyileşti için diye biliyorum ama alt dikişdede sızlama ya intihap yada çok baskı uygulandı İçin diye biliyorum ki belki yanlış biliyorum belki iyileşti içindir ama yinede erkenden bi doktora gözükün en azından sağlık ocağı yakınsa oraya gözükün sıcak zamandayız enfeksiyon varsa uğraşması cok zor oluyor yeni doğum yapan yengem dikişleri enfeksiyon tutu İçin hiç iyi zamanlar geçirmedi en iyisi erken önlem