Gerçekten artık sıkıldım sürekli dışardan gelme laflar konuşmalar. Ne kadar dinlemesem de eşimin aklını karıştırıyorlar.. İstanbul dan Manisa’ya gitmem gerek hastam var ve uzun süre zaten doğumdan sonra ailemi göremeyeceğim bunun için gitmek istiyorum. Ama sürekli sorun çıkaran akraba ceneleri bitmiyor. O kadar yol gideceksin bişey olacak falan doktorum sorun yok dese de anlamayan eşimi kışkırtan insan çok. Yolculuk yapmam sizce de normal değil mi ? 13+3 haftalığım