Guldenizcelik benim de yaklaşık 4-5 gün kahverengi kanamam oldu doktora gittim muane etti hem ultrasonda hem alttan bebek sağlıklı bit sıkıntı yok kesede vs. Ama bende çok korkmuştum ilk başta zaten progestan kullanıyordum 2 kullanıyordum fitil olarak doktor 3 e çıkardı ama korkulacak bir şey yok dedi gebeliğin ilk haftalarında normalmiş bende 8 haftalık hamileyim ve kahverengi kanamam geçti yine bi doktoruna muane ol kesene baksın kese çevresi kanama yoksa bir sorun olmaz kene çevresi kanama da da zaten kırmızı gelir diye düşünüyorum çok geçmiş olsun canım korkup stres yapma kendine 🌸