Eparlak Merhaba, 21. Haftada ayrıntılı ultrasona girdik ve bebek gelişiminin 1 hafta geriden geldiğini söylediler. Bu durumu yaşayan var mı, ne yapılması gerekiyor fikir verir misiniz?
Bebisinannesi23 Eparlak 2 hafta geri yada ileri olması sıkıntı yapmıyo doktorlar normal karşılıyorlar. Şuan 22+3 haftalık hamileyim baştan beri bebeğim hep bir hafta geriden geldi. En son kontrolüm de yine aynı şekildeydi. Doktor bunu hiç bi zaman sıkıntı yapmadı . Çok şükür bebeğim de gayet sağlıklı bi problemimiz yok.kafaya takılacak bişry değil yani. Öyle olsa bu zaman kadar doktorum bana her kontrolde söylerdi.
Melismelo 1-2 hafta normal diye biliyorum toparlıyor genellikle bende misal karnı, bacağı vs vs 5haftaya kadar bile gerilik yada önden gittiği oldu ama hep diğer randevuda toparlamış oluyodu
Eparlak Melismelo peki sizin ayrıyeten özellikte yiyip içtiğiniz birşey oldu mu çok strese girdim geriden geliyo diyince
Melismelo Eparlak hayır beslenmeme normal devam ettim hic kafama takmadım doktorumda birşey demiyordu cünki🤷♀️
Selamcanim Normal sayılıyor iki haftaya kadar ileri geri. Benim de iki hafta ileriydi. Çok şükür 35te normale döndü.
Eparlak Selamcanim bana da ilk defa böyle dediler doktor takibe alalım falan diyince gerildim birde nette çok iyi şeyler yazmamışlar o yüzden…
Eparlak Bebisinannesi23 yaa teşekkür ederim çok şükür biraz olsun içim rahatladı Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin