Nisayazc Kizlar kontrole diye geldim cikamadim dogurdum resmen bebegim yanimda cok aukue spinal sezeryan oldum sormak istediginiz sorulari yanitlayabilirim .
milamomm Nisayazc geçmiş olsun canım allah sağlıklı uzun ömürler versin inşallah ♥️ Bende spinal sezeryan düşünüyorum kısaca anlatırmısın süreci çok merak ediyorum
Cansuyucel Hayırlı olsun 😊 Sağlıkla büyütün inşallah. Ameliyathane süreci nasıl geçti. Belden vurulan iğne acıttı mı? Uyuşma geçtikten sonra hissettiğiniz ağrılar nasıldı, İlk ayağa kalkış tecrübenizi paylaşabilir misiniz ?
Nisayazc milamomm tabi anlatirim daha dogrusu anlatilcak bisi de yok ameliyat olmadan once hic bir sekilde sivi yiyecek tuketmemeniz gerekiyor doktor dogumhanede soruyor ne istiyorsun diye bana sormadilar ama ben kendim spinal istiyorum dedim cunku gelen herkes korkudan genel anestezi istemis ben diyincesasirdi belden igne yapildi tansiyonum bebek ciktiktan sonea dikilirken dustu kusma geldi doktor tut kendini dedi tutabildigim kadwr turtum daha sonea bagardim tutamiyorum diye cunku tamamwn beynim gozlerim karardi hemen igne yapildi tabak gbi bisi getirdilwr yanima kafami cwvirip kustum yattigim yerden basimda hep konusan bi doktor vardi iki doktorda perdenin arkasinda calisiyordu aslinda xok guzel ama birazcik stresli. Agrisi cok oluyor suan halen hastanedeyim ve agridan geberiyorum kanamalarim devam ediyor devlet hastanesinde dogurdum bide