Aleyycskn Merhabalar çok agır bi grip gibi bisey geciriyorum öksürmekten ciğerlerim de çok ağrıyo bugün bi kaç saattir kasıklarimda yoğun bi ağrı var acile gidicez bakarlar mı bebeğe
segah06 Aleyycskn bakarlar canım kadın doğum acili olsa daha iyi olur, oyalanma git. Cok gecmis olsun
busbussss Aleyycskn çok geçmiş olsun acilde bakmayabiliyorlar ama bazı hastanelerde nöbetçi kadın doğum doktorları oluyor öncesinde bir arayın isterseniz
Nurezel Aleyycskn devletemi gidiyorsunuz eğer giderseniz banada haber verrmisniz acil kadın dgumuma normal acilden giriş yaptınız bende öyleyim çünkü
Aleyycskn Annesininportakali53 ya ben test felan yaptirmadim ya test yaptirmadan bakamayiz felan derlerse
Aleyycskn Tispe malesef hic bisey yapmadilar eve git sirkeli suyla gargara yap gribin gecsin bebeğe de bakamıyoruz diyip yolladilar
Yagmursk Gebeliğimin ilk zamanlarında devletin aciline 2 defa gittim onlarda da alttan bakacaklarını söylediler. İnşallah sizi ultrasona alırlar.
Aleyycskn Yagmursk iki türlüsüne de raziydim ama hic bakmadilar 2 hafta sonra doktoruma randevum var inşallah güzel haberler alırız
Betulkrbs20042022 Acili bilmiyorum ama saglik ocagi bakiyor ekranda olmasa da en azinda bebegin kalbini hareketlerini dinletiyor
Aleyycskn Betulkrbs20042022 şansıma mahhallemizde ki sağlık ocağında yokmuş kalp atışını dinleme cihazı