Kızlar 36 haftalığım. Gebeliğimin başından beri bir doktora tutunmadım, hem özel hem devlet takipliyim. Özelde de iki doktor değiştirdim tavırlarını beğenmediğim için. Velhasıl kelam 9 aydır 4 doktora gittim. İki tanesi oksapar’ı 37′de kesmem gerektiğini söylerken bir tanesi doğuma kadar kullanacaksın dedi. Bugün yine devlette yeni gelen bi doktora gidiyim desim. O da bugün bıraktırdı iğneyi. Ben dedim hocam özeldeki doktorum doğuma kadar kullan dedi diye, ona gidip yazdır o zaman dedi. Peki dedim siz ne düşünüyorsunuz normal mi olacak sezaryen mi dedim, normal olur dedi. Bebeğin kafası baya inmiş. Tersleyecek diye soru da soramıyoruz, kafamızda soru işaretleriyle çıkıyoruz. Şimdi merakım şu. Bu iğne pıhtılaşmayı önlemek için sonuçta. E diyelimki ben 40.haftada doğuracam. 4 hafta içinde ya bebeğe pıhtı atarsa nolacak. Aspirini de geçen hafta bırakmıştım. Siz neler yaşadınız kaçıncı haftada kestiniz?