minismom mminiginannesi10 gayet guzel 2 katın biraz ustunde cıkmıs normalde 2 gunde 2 kat artması lazım canım guzel ilerlio yani
Soruyorumm mminiginannesi10 güzel artmış cuma 15 pazar 30 salı 60 olacak siz pazertesi 47 görmüşsünüz düzenli artıyo denilebilir
mminiginannesi10 Beyzaaaaab umarım öyledir, bir buçuk ay önce kimyasal yaşadım Cok korkuyorum yine aynısı olacak diye
minismom mminiginannesi10 ay k.bkma walla canım %60 artması bile iyi canım aklına hemen kotuyu getirme 2 gunde bir aynı yerde takip etmeye calıs canım insallah saglıklı ilerler
Beyzaaaaab mminiginannesi10 olmaz inşallah Malesef benimde bir kaybim var insan ister istemez endişe ediyor ama güzel düşünelim güzel olsun :)
Beyzaaaaab mminiginannesi10 sıkmayasın tatlı canını inşallah sağ salimen kucağına aldığını da görürsün