Neriman59 Noname35 ben kullanıyorum bebek gayet sağlıklı ilerliyo herşeyi yemesemde kilo alımı iyi gidiyor memnunum bı sikayetim olmadı hiç
milamomm Noname35 ben kullandım 3 4 ay doktorun tavsiyesiyle ama sürekli gittiğim diğer doktor bunun yararı yok aksine zararı var gerek yok kullanmana dedi bende bıraktım pek bir değişim olmadı
Bernnnaaaa Noname35 kullanması çok zor iğrenç kokuyor ama mecburen kullanıyorum ama multivitaminler bebeğe kilo aldırmaz ki yedikleriniz aldırır muz kivi ceviz gibi
Noname35 Neriman59 peki halsizlik oluyor muydu sende bende çok halsizlik oluyor bu elenatal kullanınca geçti mi halsizlik AngeL-
milamomm Noname35 bilmiyorum zararını ama içmesen daha iyi dedi bunlar boş dedi sadece demir hapı var onu kullanıyorum birde d vitamini damlası
Beybix Benim gittiğim iki Dr da bunu önerdi, halsizliğim de pek değişim yok ama bebeğim şükür sağlıklı ilerliyor.