Gulbeyazozgul Kızlar 33 bitti 34 de girdim ama cok fena normal dogum korkum var napıcagımı bilmiyorum sizce sezeryan isteyim mi ileriki zamanlarda yoksa normal dogumu bekleyim ve deneyim mi
Serapppp61 Gulbeyazozgul bence çok düşünmemeye çalış. Psikolojin iyice bozulur canım. Her zaman normal yapabiliyorsan normal olsun. Herşeyin bir açısı var. Sezaryende sonradan ağrılar oluyor o acıyı çekme derim. Emin ol Allah kolaylığını verir ve asla insana dayanilmayacak acı vermez rabbim.
fatmaa37demi5 Gulbeyazozgul bende 36+4 deyim. Şükür ki hala öyle bir korkum yok umarım da olmaz. Sezeryan olan tüm tanıdıklarım eğer bir sorun olmazsa mutlaka normal yap diyo. Ve inşallah bende normal istiyorum. Düşünüp kendinizi korkutmayin lütfen.
mekutlu12 Gulbeyazozgul sezaryen oldum sağlık dışında başka sebepler yüzünden mecbur kaldım son haftalara kadar da normal istiyodum olmadı keşke olsaydı normal doğumu deneyimlemek yaşamak çok isterdim artık öyle bi şansım yok. Sezaryen i normal doğumun zorluğundan kaçış kurtuluş olarak düşünüyosan sakın öyle düşünme, iki yöntemin de çok kolay geçirenleri var, çok zor geçirenleri var. Senin için hangisinin iyi olduğunu yaşayarak gör bence vücudunu dinle 🙏🏻
simgekaya Gulbeyazozgul sezeryan istiyorsan bile doğumun başlamasını bekle canım bebeğini emzirmek ve bağ kurmak için çok önemli bu adım
MirayveAnnesi22 38+3 deyiz kasılmalarım çok Fazla bebek de aşagıda zaten ama açılma yok bende doğsun istiyorum artık çok zorlanıyorum bi o kadar da doğumdan korkuyorum 🥹😐😐😐
Nurcantas65 Negatif doğum hikayelerini okuma ve dinleme,bol bol dua et,elinden geleni yap gerisini Allaha bırak 39 haftadayım gayette sakinim,stresde yapma sakın :) sezeryan bir ameliyat,her hangi hayati bir sıkıntınız yoksa normali bekleyin 🌸
hilalhanim Gulbeyazozgul bende korktuğum için doğumhanede sezeryane olmak istiyorum demiştim ebeye şimdi iyi ki normal doğurmuşum diyorum. Kişiden kişiye değişiyor bu durum ama