KorkuluAnne Merhabalar sevgili anne adayları size birkaç sorum var 1 Doğum izni raporu 32+0 da o gün mü alınıyor. Yoksa 33 mü olması lazım 2 Devlet hastanesinde herhangi bir kadın doğumcuya gitsem rapor yazarmı Şimdiden çok teşekkür ederim
Uzayyyy Merhaba , 32.0 da raporu alabiliyorsunuz . Geciktirmemeniz gerekiyor . Kadın doğum doktorları da sistemden gördügü için raporu yazacaktır 🙏🏻