1234momsss vala aldık ama bize hiç bir bilgi vermeden iptal edilmiş hemde doktorun tayini çıkmış aldık ama boşuna almışız şimdi başka doktora da alamıyoruz. Nasıl bir sağlık sistemi artık gerçekten anlamıyorum ya. Ne biçim iş bu. Doktora gidemiyoruz. Özele gitmek zorunda mıyım İyice şeyini çıkartıyorlar ya.