Adeninannesiii O gün geldi çattı.. yarın sabah sezeryan doğuma giriyorum, insallah herşey güzel geçer.. dualarınızı bekliyorum. Tüm tecrübelerimi tekrar paylaşırım, şimdiden çoook tesekkür ederim arkadaslar 🥰
Cansuyucel Adeninannesiii İnşallah çok rahat bir sekilde atlatırsınız 🤲🏻 bizimde ortalama 2 haftamız var. Bazen insan o gün hiç gelmeyecekmis gibi hissediyor ama geliyor işte 😊 İnşallah yarın herşey çok güzeldi diye anlattığınız doğum hikayenizi okuruz 🌼
Aysgfrklc Adeninannesiii Benimde hastane kontrolüm var doğum belli olacak sezaryan mı normal mi ? Ama büyük ihtimal sezaryan tahmin ediyorum .Hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli olsun da 🥹
Adeninannesiii Cansuyucel amin arkadasım insallah bugünü iple çekiypruz hepimiz son 10 gün geçmiyor diyordum geçti gitti Bile 🙏🏼🙏🏼
Adeninannesiii tombul0bebek evet isteğe bağlı arkadasım ben normal doğumdan çok korkuyordum planlı oldu
Aynurakaya Sag salim kucagina al inşAllah.Rabbim bu günleri banada göstersin 🙏bende bebeyimi sağ salim kucağıma alıyım🙏🙏🌼💗
tombul0bebek Adeninannesiii bende istiyorum ama isteğe bağlı yapmıyorlar dediler nasıl doğum ypcagım belli değil de yani