Burcu-2634 tazecikannee benimde öyleydi tuvalete çıkamazdım doktor bi ilaç yazmıştı gece yatmadan 1 2 saat çnce yut demişti doktor sabah çok rahat çıkıyodum tuvalete
Esrauysal tazecikannee gaz bende de çok olmuştu bebeğim ya gaz ve karın ağrısı çok yaşadım yeni yeni gitti valla 😂😂
3MelekAnnesiiii tazecikannee bendede asiri gaz var🤣 geldigi an saliorum valla kimseden cekinmem napim icimdemi dursun🤣
varbirhayalimiz tazecikannee O haftalarda gaz çok normal canım, yemekle içmekle de alakası olmuyor. Benim o haftalarda 4 aylık gibi göbeğim vardı gazdan🙈, misafirliklerde çok zorlanırdım. İlk aylarda bunlar oluyor sonra normale dönüyor merak etme ☺️
3MelekAnnesiiii Esrauysal 🤣🤣🤣 oyle ama simdi kalkipda gaz geldi diye niye akrobasi hareketleri yapimki biri var diye. Valla esimin yaninda da geldigi gibi saliorum🤣🤣🤣 ama kokmuyo o yonden iyi hahahah
3MelekAnnesiiii Esrauysal valla bizde oyle cekinme yok 🤣🤣 11 yillik evliyim ilk gun neysek simdide oyuz🤣🤣 niye cekinelimki gayet dogal bisey bu demi ama🤣🤣
3MelekAnnesiiii Esrauysal olsun🤣🤣 1 yillik evlisin diye esinden cekinip utanmana gerek yokki esin sonucta🤣 sal gitsin