Nazzsahann 37+5 deyim sezeryan olacağı için 7 gunum kaldı doğuma ama bebiş iki gündür çok hareketsiz ara ara hareketi oluyor başka olmuyor yaşayan var mı normal mi yeri daraldığı için mi böyle arada bir şiddetli hareket ediyor arada bir de hıçkırık gibi oluyo
Seher_Emrah34 Bende 25haftaluk hamileyim benimde öyle ya çok korkuyorum hatta bazen üç gün boyunca o kadar çok hareketli ki bazende iki hafta boyunca sadece günde bir kere hareket edip duruyor