Ceydademir öncesinde takıldı ve ben çok kasılan biri olmama rağmen hiç hissetmedim bile acı falan hiç olmadı o yüzden bı fobim de yok insanlar abartıyor gibi geliyor.Sizde hiç korkmayın bence ben de belden yapılan iğneden korkuyorum işte o ben de zor oldu çok kastım kendimi iğne yapılırken ama genel olarak sezaryen de korkulacak bişey yok bence karnına bastirirken de uyuşuk oluyosun zaten acımıyor bile hissetmiyorsun öyle büyük bi acı ilk kalkis zor biraz oda bol bol yürüdükçe ağrı sancı geçiyor ne kadar çok yürürsen o kadar iyi hatta bana doktorum ayakarini yere vurarak yürü dedi yazımı da öyle çıkardım.İkinci doğumum olacak genel anlam da bı korkum yok iğne dışında 😁onu da kendim ettim sıktım kendimi ondan diye düşünüyorum.