mommytobe_ Kizlar son birkac gundur kusmaktan kafayi yemek uzereyim. Ne yersem yiyim ne icersem iceyim midem eksiyor affedersiniz eksi eksi kusuyorum bu hamilelikten mi sizce? 17. Haftamdayim bitmesi gerekti yani. Boyle olan anneler ne gibi onlemler aldiniz
Selamcanim mommytobe_ 17 de bitecek diye bir zorunluluk yok ki. Çoğu kişide üç ay sürer o bi gerçek. Ben 28 haftaya kadar elime değen suyu bile kustum. Ablam doğuma gidene kadar kustu. Doktorunuza söyleyin ilaç versin şayet kullanmıyor iseniz. Rahatlatabilir azıcık.