Kızlar doktorum 30mm sınırda dedi rahim ağzı için ve progestanımı arttırdı iğnemde var neyse bugün ara ara rahmime böyle bıçak saplar gibi sızı giriyor bir diğer tarifimde hani idrar yolu enfeksiyonu olursun idrarını yaparken bi sızı olur ya onun aynısı normal mi bilenler yardımcı olabilir mi?Bu arada 17+4üm belki bu haftalarda da oluyordur