zehra-ss bende 12 haftalığım sabahtan beri ağrıdan duramıyorum belim kasıklarım çok ağrıyor. Dulcolax içtim kabızlık için oda ishal yaptı galiba ağrım ondan. Sabah çok çıktım tuvalete İshalim durdu ama ağrılarım hala devam ediyor. Doktorunuza bi yazın isterseniz o sizi yönlendirir.