Gamzerk0 Kizlr gebelikte suyu fazla olan var mı ? Nasıl takip icerisindesiniz ? Neler yapıyorsunuz ? Doktorunuz ne ded
Cnsasln Gamzerk0 benim suyum bir tık fazla. Şeker yüklemesi istedi sonucum iyi çıktı. Ama takip te değilim doktorum birşey de demedi su ile ilgili
Gamzerk0 Bizde şeker kontrolü sağlayacağız 1 hafta takipte olacağım yememe icmeme dikkat edeceğim sonra nasıl bir gelişme olur bilmiyorum. Bu sorunu yaşayanlar nasil bir yol izledi neler yaptı merak ediyorum