yagmur_s suyumun gelmesi ile doğumum başladı benim. Bir gün önce muayenede 1-2 cm açıklık vardı ve muayeneden sonrada nişanım gelmişti. Sabah beşte suyumun gelmesi ile uyandım. İdrar mi kaçırdım diye düşünürken baktım aktıkça akıyor. Bı ağrı, sızı hiçbir şey olmadı. Biranda geldi ve düşün uykudan uyandırdı beni. Sonrasında da öğlen 12:40 da doğum yapmıştım.