Bsra25 Kızlar şeker yüklemesi yaptırmak yerine her ay tokluk şekerine baktıran varmı benim gibi ? Benim tokluk kan şekerim 74 çıktı normal sanırım yaptırdıysanız sizin kaç çıktı??