Erva94 ilk doğumda hiç ikinmadim kıçıma kadar dikiş atıldı ,ikinci de bu hatayı yapmiycam dedim ve hep ikindim ittir dedikçe ittirdim nefes alıp hiç vermiyosun bastırıyorsun bütün nefesin nereye kadar dayanirsa artık o seklde çıktı çocuk ve 3 dikişin var sadece. Çok rahatim şimdi diğerine göre .ikin yani korkma