ednrb Merhaba kızlar. 21. Günü mutlaka değerlendirmelisiniz yazanları gördüm. Gün aşırı ilişki dediği için 21. Gün bizim boş günümüze denk geliyor. İki gün yapmayıp 21. Günü değerlendirmek daha mı iyi olur?
Papatyaa_01 ednrb bende öyle bi yazı okudum ama onu genelde pcos’lu hastalara öneriyorlarmış adet düzensizliği olanlara yani, deneyin bi doktorlarda 2 yada 3 güne bi ilişki öneriyorlar
funnymummy Adet başlangıcı itibari ile 12-13-14. Günleri değerlendirmemiz gerektiğini söyledi doktorumuz genel ortalamada yumurtlama o döneme denk geldiği için ama sapmalar da olabilir tabi
Mucizemolsunn ednrb evet misal 19. Gün ,21. Gün o yüzden diyorlar öyle 2 ,3 güne bir olduğu için ilişki
Mucizemolsunn 2022bebeki inşallah öyledir🤲🏻Ama negatifi görünce ümidim gitti ,niye hala adet olmuyorum diye ona takılıyorum ,yumurtlamayı çatlamayı kontrolde görmüştüm çünkü
KurkmantoluMadonnaa güne kadar düzenli gün aşırı ilişkimiz oldu. 17.ci günde yumurtlamayı görmüştüm zaten. Yinede 21.ci günü değerlendirmek zorunda mıyız yumurtlama görmüşsek bile?