Benim ikinci gebeliğim ve ilki sezeryandı ve 2 gündür kasıklarım dikişlerim çok agırıyor aşırı derece de sanki dikişlerim patlicak gibi adet sancısı olur ya öyle napmalıyım lütfen yardımcı olurmusunuz korkuyorum bebek büyüdüğü için ola bilir mi şuan 18+3 haftalık olduk 😞