bkts Ben de 2 düşük sonrası Çağrı hocaya kontrollere başladım, kendisiyle yakın zamanda tanıştık diyebilirim. Benim de ilk olarak aklımda bazı soru işaretleri olmuştu. Ancak Çağrı hocanın bize söylediği şey çocuğunuzun rızkını gereksiz testlerle, işlemlerle harcamayın oldu. Kendisi bu mantalitede bir insan. İsterseniz testleri kendisine yaptırabilirsiniz, bu noktada fiyatları da şeffaflıkla bildiriyor. Ancak dışarda daha uyguna yaptırmak isterseniz de kendisi de öneriyor ya da herhangi bir zorlamada bulunmuyor. Daha ilk görüşmeden cep telefonunu paylaşıyor ve kendisine her türlü ulaşabiliyorsunuz. Bilgisini kendinizin görmesinde de yarar var derim. Geçmiş olsun inşallah sağlıkla bebeklerimize kavuşuruz bizler de 🙏🏻😊