Başlarda bende de çok oldu ama uzunca bi süredir yoktu. Kabızlığım var diye dulcolax içiyorum acaba o yapmış olabilir mi diye de düşündüm sabahtan beri 3 kere falan çıktım tuvalete artık normal yapısı bozulmuş maalesef baya yumuşatmış ilaç. Doktoruma yazdım endol iç dedi şimdi içtim geçsin diye bekliyorum. Çok korkulu süreçlermiş😞