Bendiss7 Kızlar cinsiyet tahmini erken daha ama çok merak ediyorum eşim şehir dışında ben gelene kadar öğrenme dedi dayanamıycam 😂
Bendiss7 [silindi] 9+3 deyim normalde ama doktor önden gidiyor gelişimi 2haftaya söyleriz cinsiyeti dedi
[silindi] Bendiss7 rabbim hakkın hayırlısı gönlünden geçen ne ise onu versin canım benim 🤲🏻 ama ben kıza benzettim ya keseyi