Aysel96 knlknn beli qizdi. Məndə 1cidə də qusurdum ana bu dərəcədə deyildim. Her qusanda aglayiram. Bu qusmaglar olmasa çox yaxşıdı. Sizdə cinsiyyət oğlan Qız?
knlknn Aysel96 qizda rahat keciren analar oglani cetin kecirdir))) mende oglandi beli.mende teze teze agliyirdim uje oyrewmiwem😂
Aysel96 knlknn inşAllah sağ salamat qucagivza alasiz. Mende 13. 14 həftə hekimə gedəcəm yeqin ki onda cinsiyyət bilnecek🙂
Mela Ya çok sekersiniz 😊 geçen gün acildé azeri bir dr la denk geldim nasıl güzel yürekli vallahi hayranım Size hiç aklımdan çıkmıyor hiç bir dr benimle öyle ilgilenmemisti vallahi 😊 ankarada yasayanuniz varsa tavsiye ederim güler israfilova lokman hekimde çalışıyor
Ayan__ Xanimlar mene yaxwi usm hekimi deyib saba duwmeliyem cinsiyyeti filan deqiq desin 14+ 4 haftesindeyem
LeylaZalova Ayan__ Salam. Sag salamat qucaginiza alarsiz inwallah. Men Raufa cox inaniram o deqiq baxir. Lazim olsa nomresini vere bilerem.
minigin_annesi Qizlar Salam bir wey soruwacam bu gun 11hefdelik oldum...cox wukur Allahima,🙏ama bir emma var Canag sumuyum agrayir oturub dura bilmirem bu neden ola biler hekimede 2gun qabag getmiwem deye gede bilmirem....