Merhaba kızlar son zamanlarda oksapar iğne alan yazdıran var mı ? Benim raporum vardı 1 yıllık her seferinde 3 kutu yazdiriyorum ve 10 lira gibi bir ödeme çıkıyordu. Bugün gittim tekrar yazdırdım eczacının dediğine göre 3 Eylül de SGK ödeme şartları değişmiş o da tam bilmiyor 182 lira ödeme çıkıyor araştırıp bilgi vericem dedi. Var mı aranızda bilgisi olan?