Cansufatih sorun mu bu dıye sormadınız mı ? benimde bugün kontrolüm vardı kafası biraz büyük dedi ben de bu bir sorun mu dedim oda hayır dedi sadece bir hafta kafası büyük gözüküyor zaten türk gen yapısında kafalar biraz daha büyük oluyor dedi sonra ben de eşimin de kafası büyük dedim şöyle eşime baktı oda evet babasına çekecek galiba dedi 😂 ama kaç hafta büyük dedi sizinkine ve büyük dedikten sonra başka bir şey demedi mi ? sonra kapıdan çıkarken tekrar sordum kafasının büyük olması bir sorun mu dedim oda hayır dedi sadece hafta ölçümü olarak bir hafta ileri gözüktü öyle kafasında su var aşırı büyük hastalıklı bir durumu yok dedi