shtngstr bende korkuyodum acaba şekerim mi var kilolu diyorlae diye ama doktorum 32. Haftadan sonrası önemli dedi
İlk doğumlarda çatı çok geniş değilse ve bebek kafası iriyle riske atmıyorum. Hem makata yaklaşan yırtılma oluyor hem de çene, omuz takılması olabiliyor dedi
Çok dua ediyorm inşallalh normal doğum olur 🤦♀️🤦♀️