Zahra94 Kizlar 39+1 haftaliyim hic bir sancim yok..nisanimda gelmedi..napmaliyim..Doktor 40 haftasina kimi normal olmasa 12 eylul suni sanci verelim dedi..napmaliyimmm yardim edin..
Nis Zahra94 bol bol hurma ve su ic squat yap ama sunuda söylym acılma olupta kanala girmeyen cok bebek var
nazgok21 Daha günü varmış canım bende 39+0 aynıyım sancım falan da yok 😊 Doğal yollarla başlamazsa sezeryan olurum suni sancı istemiyorum ben 😊